Header Ads

Breaking News
recent

Saudijska državna televizija zakupila Arabsatov transponder

Vlada Saudijske Arabije zakupila je transponder od satelitskog operatera Arabsat za emitiranje državnog satelitskog TV kanala. Vlada je ovlastila kraljevsko Audiovizuelno vijeće da obezbijedi satelitski kapacitet za emitiranje saudijskih državnih kanala, rekao je ministar za kulturu i informacije Abdul Aziz Khoja.

Pored Saudi TV, državnim televizijskim tržištem dominiraju trenutno FTA satelitski kanali MBC, Rotana i Dubai TV, te pay-TV operateri OSN i Al Jazeera Sport.

Privatne televizijske stanice ne smiju raditi u Kraljevstvu, međutim saudijski investitori stoje iza mreža OSN i MBC, dok Rotana koja emitira panregionalne FTA kanale kao što su Cinema, Khalijiah, Masryiah, Clip, Musica, Aflam, Classic i LBC – nalazi se u vlasništvu saudijskog milijardera princa Al Waleed bin Talala.

Prva nacionalna televizija u Saudijskoj Arabiji pokrenuta je 1965. godine, a državna televizija Kraljevstva trenutno posluje s 4 digitalna TV kanala: Saudi One, Saudi Two, sportski kanal Al Riyadiah, i Al Ekhbariya - informativni kanal.

(rapidtvnews / media-sat.net)

Nema komentara:

Pokreće Blogger.